loading...
املاک کیان
حسین حمیدوند بازدید : 161 جمعه 13 تیر 1399 نظرات (0)

شهر اندیشه یکی از شهر های حومه پایتخت محسوب میشود که خود این شهر از شش فاز با شهرک های مختلف تشکیل شده است و ما قصد داریم در این مطلب در مورد فاز سه شهر اندیشه و خرید آپارتمان و املاک ویلایی در فاز سه اندیشه مطلبی را به شما کاربر گرامی ارائه دهیم تا به اندازه کافی با این منطقه از اندیشه نیز آشنا شوید.

فاز سه اندیشه کجاست؟

فاز سه اندیشه یکی از شش فاز شهر اندیشه میباشد که برای سکونت و حتی سرمایه گذاری در زمینه املاک طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است. این فاز سومین فاز و منطقه ای بود که در این شهر ساخته شد و به همین دلیل با استفاده از تجربیات و طرح های قبلی این شهر نیز با آخرین اصول شهرسازی و مهندسی ساخته شد. این محله تقریبا در مرکز شهر اندیشه واقع شده است و میتوانیم بین فاز یک، فاز دو، و فاز چهار اندیشه این منطقه را روی نقشه ببینیم که از لحاظ جغرافیایی هم در مرکز این منطقه واقع شده است و هم راه های ارتباطی و نزدیکی بیشتری به سمت مرکز شهر تهران دارد. در کل این از در کنار جاده کرج شهریار قرار گرفته که این جاده میتواند شما را از فاز سه اندیشه به راحتی به سمت تهران و یا کرج منتقل کند.

این فاز دارای یک شهرک نیز میباشد با عنوان شهرک صدف اندیشه که در مطالب دیگر به طور مفصل به معرفی شهرک صدف پرداخته شده و توضیح داده ایم آپارتمان های این شهرک جزو لوکس ترین ها در کل استان تهران میباشند. شهرک صدف شهرکی آپارتمانی بوده که آپارتمان ها و سازه های لوکس آن در این اطراف زبان زد شده و با ساختمان های مناطق مرکزی و حتی شمال شهر تهران قابل رقابت هستند. خیابان ها و کوچه های این شهر و بخصوص شهرک صدف به طور کاملا مهندسی ساخته شده اند و شما در هیچ کجای این فاز کوچه های باریک و تنگ را نخواهید یافت که این مورد باعث شده تا در فاز سه اندیشه شاهد ترافیک کمتری باشیم و به جرات میتوان گفت ترافیک ماشین ها در این منطقه معنایی ندارد و همیشه آرامش و راحتی حال خاصی در منطقه وجود دارد.

خرید آپارتمان در فاز سه اندیشه و خرید ویلایی در فاز سه اندیشه | مجله تخصصی املاک کیان

تفکیک مناسب آپارتمان و املاک ویلایی در فاز سه اندیشه

باید این مطلب مهم را نیز به اطلاع شما برسانیم که فاز سه یکی از مناطق محبوب ویلایی نشین ها در اطراف تهران میباشد که خرید املاک ویلایی در فاز سه اندیشه یکی از آسان ترین راه های خرید ویلا و باغچه در اطراف تهران است. بیشتر خیابان ها و مناطق فاز سه از املاک و خانه های ویلایی تشکیل شده اند و این خانه ها به صورت کامل از ساختمان ها و خانه های آپارتمانی تفکیک شده اند. ویلایی های فاز سه اندیشه اکثر نوساز و یا بازسازی شده هستند ولی قوی ترین نقطه مشترک این خانه ها لوکس بودن آن ها و امکانات بروز در این خانه ها میباشد. مناطق آپارتمانی هم در این فاز در جایگاه مناسب خود قرار دارند که به عنوان مثال میتوانیم شهرک صدف را نام ببریم.

خرید آپارتمان در فاز سه اندیشه و خرید ویلایی در فاز سه اندیشه | مجله تخصصی املاک کیان

شهرک صدف جزو لوکس ترین شهرک های آپارتمان نشین در غرب استان تهران محسوب میشود و نقاط قوت این منطقه آپارتمان های لوکس و برندی هستند که در کنار رعایت آخرین اصول شهرسازی و مهندسی در ساخت این شهرک باعث پیشرفت واقعی این منطقه شوند. تمامی ساختمان ها و آپارتمان های شهرک صدف در فاز سه اندیشه از بهترین امکانات روز در ساخت و ساز بهره مند هستند و رشد سرمایه و قیمت املاک در این منطقه باعث پیشرفت بسیاری از مردم با اندک سرمایه ای شده است. چون آپارتمان های این شهرک با تمام امکاناتی که در این مطلب و دیگر مطالب مجله تخصصی املاک کیان ذکر شده است قیمت پایین تری نسبت به آپارتمان های مرکزی و مناطق شمالی شهر تهران دارند.

قیمت املاک در فاز سه اندیشه

همانطور که میدانید تمام محله های شهر اندیشه از بهترین شرایط ممکن از نظر خدمات رفاهی و اجتماعی به همراه بهترین امکانات روز از نظر ساخت و ساز و شهرسازی بهره میبرند. فاز سه اندیشه هم به عنوان یکی از برترین مناطق خود شهر اندیشه محسوب میشود و دلیل این برتری هم وجود تمام این امکانات به اندازه کافی و لوکس بودن املاک ساخته شده و زیبایی های دیگر این شهر میباشد. با وجود تمام این موارد جالب است بدانید که قیمت املاک و آپارتمان در فاز سه هم مانند دیگر فاز های این شهر از قیمت بسیار پایین تری نسبت به مرکز و شمال شهر تهران برخوردار است.

همین قیمت پایین باعث جذب خریداران و سرمایه گذاران بسیار زیادی به سمت این منطقه و شهر اندیشه شده است که با کمترین سرمایه ممکن و بدون داشتن هیچ علم و دانشی در زمینه املاک توانسته اند سرمایه اندک خود را در کوتاه ترین زمان ممکن به سمت رشدی مناسب حرکت بدهند و تمام این کارها با کمک مشاورین و نمایندگان فروش املاک کیان در شهر اندیشه امکان پذیر بوده و شما هم میتوانید از همچین موقعیتی بهترین استفاده را ببرید.

خرید و فروش آپارتمان در اندیشه و سرمایه گذاری به کمک املاک کیان

املاک کیان جزو قدیمی ترین دفاتر املاک در منطقه اندیشه تهران میباشد که با توجه به سابقه این دفتر املاک که نزدیک به دو دهه بوده و اینکه املاک کیان بزرگترین دفتر املاک در کل منطقه اندیشه محسوب میشود مشاوران با تجربه و خبره ای در این دفتر فعالیت دارند که هم ساکن خود منطقه اندیشه میباشند که باعث میشود احاطه کامل به منطقه اندیشه داشته باشند و هم این که گلچینی از بهترین مشاوران املاک و نمایندگان فروش در اندیشه هستند. همچنین دفتر املاک بزرگ کیان نماینده انحصاری برترین سازندگان املاک و آپارتمان ارزان در شهر اندیشه میباشد که میتواند شما را به راحتی راهنمایی کند.

اگر قصد خرید خانه در اندیشه و همچینین خرید و فروش املاک در اندیشه واقع در غرب استان تهران را دارید حتما به املاک کیان مراجعه کنید تا با کمک مشاورین با تجربه و نمایندگان فروش حرفه ای املاک کیان یک تجربه خوب در زمینه املاک را تجربه کنید. سابقه بالای املاک کیان در فروش آپارتمان های نوساز در اندیشه باعث ایجاد رابطه خوب بین دفتر املاک کیان و سازندگان برتر و به نام اندیشه شده است.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 34
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 4
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 58
  • بازدید ماه : 205
  • بازدید سال : 1,668
  • بازدید کلی : 7,385