loading...
املاک کیان
حسین حمیدوند بازدید : 65 چهارشنبه 04 تیر 1399 نظرات (0)

خرید و فروش مغازه یکی از کارهایی است که در آن باید شرایط متفاوتی را با خرید آپارتمان در نظر گرفت و در این مطلب میخواهیم با کمک املاک کیان به نکات و شرایط ایده آل خرید مغاز و واحد تجاری در شهر اندیشه تهران بپردازیم.

 

نکات مهم و شرایط خرید مغازه در اندیشه

خرید مغازه یا واحد تجاری یکی از معاملاتی است که باید در آن شرایط و نکات متفاوتی را با خرید و فروش واحد های مسکونی در نظر بگیریم. از سال های دور هر زمانی که فردی قصد خرید یک مغازه و افتتاح کسب و کاری در آن را داشت در اولین مرحله به این موضوع فکر میکرد که موقعییت مکانی مغازه مورد نظر برای کسب و کار آن فرد مناسب است یا نه. فرض کنید در یک کوچه خلوت و کم رفت و آمد اقدام به خرید یک مغازه و راه اندازی کسب و کاری مثل یک رستوران در آن کنید و در این شرایط به پیشرفت کارتان نیز فکر کنید. آیا این مورد امکان پذیر است؟

شما به عنوان مثال اگر قصد راه اندازی یک رستوران یا فست فود را دارید باید سعی کنید مغازه ای در یک خیابان پر رفت و آمد و شلوغ مثل خیابان یا بلوار اصلی شهر خریداری کنید تا بتوانید روزانه تعداد مناسبی مشتری برای خود جذب کنید و احتمال شکست خوردن کسب و کار شما پایین تر بیاید. تمام کسب و کار ها به همین گونه باید برای تهیه مکان فیزیکی مثل مغازه اقدام کنند و حتما موقعیت مکانی را در نظر بگیرند تا در آینده نیز سود بیشتری به دنبال داشته باشند. مثلا افرادی هستند که در مکان های در حال رشد جمعیت اقدام به خرید مغازه میکنند و کسب و کاری را هرچند کوچک راه اندازی میکنند ولی در آینده ای بسیار نزدیک پیشرفت چندین برابری و رشد آن ها را شاهد هستیم چون به این مسئله توجه بیشتری کرده اند.

خرید مغازه در اندیشه و خرید واجد تجاری در اندیشه با نکات مهم | مجله تخصصی املاک کیان

 

موقعیت مناسب اندیشه برای شروع کسب و کار

شهر اندیشسه یکی از شهر های حومه تهران میباشد که سال های سال است با پیشرفت های مختلفی همچون ساخت و ساز های استاندارد و مدرن و رشد مناسب جمعیتی همراه بوده است و این پیشرفت ها شامل حال صاحبان کسب و کار و مغازه در این شهر شده است. خرید مغازه در اندیشه یکی از همان اقداماتی است که به احتمال صددرصد میتواند آینده کسب و کار شما را متحول کند. این شهر با هدف سرریز کردن و کنترل جمعیت اضافی استان تهران در غرب تهران ساخته شده است که در مورد ویژگی های این منطقه و خدمات رفاهی و اجتماعی آن به همراه آپارتمان ها و خانه های این شهر به طور مفصل صحبت کرده ایم و شما نیز میتوانید با مراجعه به مجله تخصصی املاک کیان به این مطالب دسترسی داشته باشید.

ولی با یک گردش ساده در شهر اندیشه و مشورت گرفتن از افراد بومی و با تجربه ای مثل مشارین املاک کیان دید شما را نسبت به این قضیه بسیار روشن تر خواهد کرد که ما نیز با کمک همین مشاورین این مطلب را به شما کاربر گرامی ارائه میدهیم. در ادامه میتوان فاز یک اندیشه را به عنوان بهترین نقطه و بعد از آن فاز سه و شهرک صدف و دیگر فاز ها را برای خرید مغازه و واحد تجاری به شما عزیزان معرفی کرد که دلیل آن هم برایتان خواهیم گفت. فاز یک اندیشه به عنوان قدیمی ترین فاز این شهر شناخته شده است که شلوغ ترین نقطه اندیشه هم همین محله است و هر کسب و کاری با وجود در این محله امکان شکست را برای خود از بین خواهد برد.

شهرک صدف و فاز سه نیز با تفکیک مناسب خانه های ویلایی و آپارتمان های مدرن جمعیت مناسبی را شامل میشود که در سال های گذشته شاهد ساخت مجتمع های تجاری و مغازه های بسیاری در این محله ها بوده ایم که با گذشت زمان پیشرفت بسیار زیادی را در این نقطه از تهران داشته اند. در کل میتوان گفت که اندیشه به علت این که شهری جدید میباشد و ساخت و ساز به طور قطع در آن ادامه دارد پس پیشرفت و رشد جمعیت هم همچنین ادامه دار خواهد بود و با خرید واحد تجاری در اندیشه بسیار راحت تر از مناطق دیگر تهران و با فشار ذهنی کمتر میتوان کسب و کاری را شروع کرد و به اوج رساند.

پس شما هم اگر به دنبال خرید مغازه یا واحد تجاری در شهر اندیشه هستید ریسک خود را کمتر کرده و با مشاوره های تخصصی و رایگان مشاورین و نمایندگان فروش املاک کیان به یک معامله بسیار سودمند در این زمینه خواهید رسید.

 

خرید املاک و مغازه در اندیشه و سرمایه گذاری به کمک املاک کیان

خرید مغازه در اندیشه و خرید واجد تجاری در اندیشه با نکات مهم | مجله تخصصی املاک کیان

املاک کیان جزو قدیمی ترین دفاتر املاک در منطقه اندیشه تهران میباشد که با توجه به سابقه این دفتر املاک که نزدیک به دو دهه بوده و اینکه املاک کیان بزرگترین دفتر املاک در کل منطقه اندیشه محسوب میشود مشاوران با تجربه و خبره ای در این دفتر فعالیت دارند که هم ساکن خود منطقه اندیشه میباشند که باعث میشود احاطه کامل به منطقه اندیشه داشته باشند و هم این که گلچینی از بهترین مشاوران املاک و نمایندگان فروش در اندیشه هستند. همچنین دفتر املاک بزرگ کیان نماینده انحصاری برترین سازندگان املاک و آپارتمان در شهر اندیشه میباشد که میتواند شما را به راحتی راهنمایی کند.

 

اگر قصد خرید مغازه در اندیشه و همچینین خرید و فروش واحد تجاری در اندیشه واقع در غرب استان تهران را دارید حتما به املاک کیان مراجعه کنید تا با کمک مشاورین با تجربه و نمایندگان فروش حرفه ای املاک کیان یک تجربه خوب در زمینه املاک را تجربه کنید. سابقه بالای املاک کیان در فروش آپارتمان های نوساز در اندیشه باعث ایجاد رابطه خوب بین دفتر املاک کیان و سازندگان برتر و به نام اندیشه شده است.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 34
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 14
  • باردید دیروز : 16
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 84
  • بازدید ماه : 231
  • بازدید سال : 1,694
  • بازدید کلی : 7,411