loading...
املاک کیان
حسین حمیدوند بازدید : 47 یکشنبه 16 آذر 1399 نظرات (0)

 

پیش بینی بازار املاک و آینده خرید آپارتمان در اندیشه تهران | مجله تخصصی املاک کیان

پس از انتخابات آمریکا و با کمتر شدن نوسانات بازارهای مختلف مثل ارز، سکه و طلا در ایران، بازار املاک هم با آرامشی همراه شده که باید کمی بیشتر در مورد آن صحبت کنیم. پس تا پایان این مطلب همراه ما باشید که وضعیت فعلی بازار املاک آینده آن را مثل خرید آپارتمان در اندیشه مورد بررسی قرار دهیم و در مورد پیش بینی بازار املاک و حال و روز آینده آن بخوانیم.

 

بررسی وضعیت فعلی بازار املاک

در تابستان 99 همگی شاهد افزایش قیمت بازار املاک با روندی بودیم که شیب ملایم این افزایش قیمت کاملا حس میشد. خرید آپارتمان در اندیشه نیز از مواردی بود که افزایش قیمت را در این ماه ها تجربه کرد. اما اوج افزایش قیمتی که در مورد آن صحبت میکنیم به ماه های قبل از انتخابات آمریکا بر میگردد که یک مورد عجیب بود. همه قیمت ها بر اساس یک جو اشتباه افزایش داشتند و بهانه این افزایش هم انتخابات آمریکا بود که قبول داریم افزایش قیمت فوق العاده ارز بر این بازار هم تاثیر گذاشت. شاید جالب باشد بدانید از چند روز قبل از انتخابات آمریکا این افزایش قیمت ها کمتر شد و در حال حاضر به ثبات قیمت در بازار املاک رسیده ایم. پس در حال حاضر بازار املاک ایران در حال تجربه یک ثبات قیمت است که خرید و فروش را هم کمتر کرده است.

 

به نظر کارشناسان ما این ثبات قیمت به دلیل ثبات در بازار های دیگر مثل بازار ارز و طلا و سکه است که همگی به یک ثبات نسبی رسیده اند و در شرایط فعلی بسیاری از خریداران و فروشندگان دست نگه داشته اند تا ببینند در آینده چه اتفاقی خواهد افتاد. امید ما هم همین است که ثبات قیمت ماندگار باشد و افزایش قیمت شیب ملایم تری را داشته باشد تا افراد بیشتری بتوانند صاحب خانه شوند و سرمایه گذاری ها با سود منطقی تری همراه باشد. امری که مهم است همین سرمایه گذاری مطمئن در بازار املاک است. شما اگر همین امروز در این بازار ملایم اقدام به خرید آپارتمان در اندیشه برای سرمایه گذاری کنید چیزی را از دست نداده اید و سرمایه خود را خوب جایی خوابانده اید. چون اگر ملک گران شود که سرمایه شما هم رشد میکند و اگر همه چیز هم ارزان شود باز شما ارزش سرمایه تان را کم نکرده اید.

پیش بینی بازار املاک و آینده خرید آپارتمان در اندیشه تهران | مجله تخصصی املاک کیان

 

پیش بینی کارشناسان املاک در مورد آینده بازار املاک

پیش بینی در مورد آینده بازار املاک بسیار سخت است و هیچ کس نمیتواند به طور دقیق آینده را پیش بینی کند ولی نظر کارشناسان ما با توجه به تجربه ای که تا به حال در بازار املاک کسب کرده اند این است که این ثبات قیمت ماندگار خواهد شد و در ماه های آینده شاهد افزایش خرید و فروش ها در همین بازار آرام هستیم. در حال حاضر حتی فروشندگان هم دست نگه داشته اند تا مبادا ملک خود را بفروشند و بازار افزایش قیمت داشته باشد که ضرر کنند. ولی روشن ترین نتیجه ای که میتوانیم از این وضعیت در نظر بگیریم هم آرام تر شدن بازار املاک است. که دیگر حتی افزایش قیمت هم شکل منطقی تری به خود خواهد گرفت. به این شکل خرید و فروش هم روند بهتری خواهد داشت و افراد بیشتری میتوانند با خیال راحت خانه ای برای خود تهیه کنند.

 

پیش بینی آینده بازار املاک در شهر اندیشه تهران

در سال های گذشته با توجه به افزایش قیمت های شدید و شلوغی شهر های مرکزی تهران و از طرف دیگر امکانات عالی و قیمت مناسب در شهر های حومه ای بسیاری از مردم و خریداران به حومه شهر های بزرگ مثل تهران روی آوردند. خرید آپارتمان در اندیشه با وام بانکی به اوج خود رسید و آمار های فوق العاده از ساخت و ساز و تعداد معاملات ملکی همه را متعجب کرد. این افزایش قیمت بازار املاک در شهر اندیشه هم اتفاق افتاد و روز به روز قیمت ملک و آپارتمان در این منطقه هم بالا رفت. ولی چیزی که مهم است این مورد بود که افزایش قیمت ملک و آپارتمان در اندیشه با شیب ملایم تر و روند منطقی تری همراه بود. و به همراه افزایش قیمت املاک شاهد افزایش امکانات و رشد کیفی منطقه هم بودیم که خیلی بهتر از قبل شد.

ما فکر میکنیم که ثبات قیمت املاک در این منطقه هم ماندگار شود و به امید خدا با روند مناسب تر افزایش قیمت که شیب آرام تری را دارد افراد بیشتری بتوانند اقدام به خرید آپارتمان ارزان در اندیشه کنند و همین محبوبیت به خرید املاک و خانه در اندیشه ادامه دار باشد. ما بسیار علاقه داریم که قیمت ها با ثبات همراه شوند و تعداد بیشتری از همشهریان و هم وطنان مان بتوانند خانه ای برای خود تهیه کنند چون با افزایش قیمت های شدید بسیاری از خانواده ها که به سختی برای این کار سرمایه ای تهیه کرده بودند به ناامیدی رسیدند و فکر میکنیم که فرصت خرید برای بسیاری از مردم مجددا پیش خواهد آمد و روز های بهتر بازار املاک را همه باهم خواهید دید که نه کسی ضرر خواهد کرد و فشار های اقتصادی در این حوزه کمتر خواهد شد.

پیش بینی بازار املاک و آینده خرید آپارتمان در اندیشه تهران | مجله تخصصی املاک کیان

 

خرید املاک و آپارتمان در اندیشه به کمک املاک کیان

املاک کیان یکی از دفاتر املاک در شهر اندیشه میباشد که میتوان گفت قدیمی ترین دفتر اندیشه محسوب میشود که امروزه شاهد فعالیت بیش از 50 نفر مشاور و کارمند در این دفتر املاک هستیم و با سال ها تجربه موفق در شهر اندیشه و تیمی هماهنگ میتوانند شهر اندیشه را مثل کف دست به شما معرفی کنند و شما نیز با کمک این تیم قوی یک خرید موفق را داشته باشید و سرمایه گذاری املاک در اندیشه را به بهترین شکل ممکن تجربه کنید. پس میتوانید از طریق وبسایت رسمی املاک کیان به آدرس amlakkian.com دسترسی به اطلاعات تماس این دفتر و تمامی مشاوران کاربلد آن داشته باشید که گلچینی از بهترین مشاورین املاک در منطقه هستند و یا از طریق شماره تماس های زیر با این دفتر املاک بزرگ در غرب استان تهران ارتباط برقرار کنید.

شعبه یک املاک کیان:

02165507313

شعبه دو املاک کیان:

02165369670

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 34
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 12
  • باردید دیروز : 16
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 82
  • بازدید ماه : 229
  • بازدید سال : 1,692
  • بازدید کلی : 7,409