loading...
املاک کیان
حسین حمیدوند بازدید : 321 پنجشنبه 29 خرداد 1399 نظرات (0)

خرید و فروش آپارتمان در اندیشه همواره از پر طرفدار ترین گزینه ها برای خریداران و حتی سرمایه گذاران املاک در پایتخت محسوب میشود ولی در این مطلب میخواهیم به خرید آپارتمان در شهرک صدف واقع در فاز سه شهر اندیشه بپردازیم و اندکی از امکانات لوکس آپارتمان های لوکس این محله را به شما معرفی کنیم.

 

آپارتمان های لوکس شهرک صدفخرید آپارتمان در شهرک صدف اندیشه جزو لوکس ترین های تهران | مجله تخصصی املاک کیان

شهر اندیشه خود از شهر هایی در حومه استان تهران میباشد که سن آن ها پایین تر از مناطق قدیمی تر است و از امکانات بروزی هم بهره مند شده و همانطور که میدانید تفکیک مناسبی هم از نظر مناطق آپارتمانی و ویلایی در این شهر شکل گرفته است. با این که سعی مالکان و سازندگان بر این بوده تا اکثر املاک در شهر اندیشه از بهترین امکانات روز بهره کافی ببرند ولی باز هم مناطقی هستند که از دیگر نقاط برتری نسبی دارند و دلیل این برتری هم امکانات و موارد اولیه در ساخت یک واحد مسکونی و… است. شهرک صدف واقع در فاز سه اندیشه جزو نقاطی از این شهر میباشد که میتوانیم بگوییم آپارتمان های ساخته شده در این بخش به شکلی لوکس و با بهترین امکانات و مواد اولیه ساخته شده اند.

آپارتمان های با متراژ بالا و طراحی مناسب که امکانات کامل یک ساختمان و مجلل در آن ها به کار رفته است مثل آبنمای شیشه‌ای در تراس، آسانسور Gold مبله، آبشار معلق، زمین تنیس، باغ چینی، پارک کودک، سالن‌های ورزشی متنوع و اجتماعات، سینمای 3D، استخر روباز، سالن بیلیارد و اسکواش و بسیاری از امکانات رفاهی و تفریحی دیگر که برای واحدهای لوکس و سوپرلوکس مسکونی طراحی می‌شود و گاهی این امکانات باعث شباهت برج مسکونی به یک هتل 7 ستاره می‌شود.

 

وضعیت ساخت و ساز در شهرک صدف

با توجه به وضعیت فعلی بازار مسکن و افزایش روزانه متقاضیان و خریداران بازار مسکن و آپارتمان همچنان شاهد ادامه روند ساخت و ساز در این شهرک هستیم و با توجه به امکانات لوکس این آپارتمان ها بسیاری از سرمایه گذاران و خریداران استان تهران و البرز که به دنبال خرید و یا سرمایه گذاری روی یک آپارتمان ارزان در اندیشه با شرایط یک ساختمان لوکس و با امکانات به روز هستند به این منطقه روی آورده و این مورد باعث شده که ساخت و ساز نیز به دنبال روند خرید و فروش مناسب در این شهر با رونق خوبی ادامه داشته باشد. امروزه شاهد انتشار اخبار منفی زیادی در زمینه بازار مسکن و خرید و فروش املاک و آپارتمان هستیم که میتوان گفت اصلی ترین و شاید تنها هدف منابع خبری مختلف از انتشار اینگونه خبر های منفی فقط کنترل بازار مسکن و کاهش تعداد معاملات در این زمینه میباشد.

خوب این روند خوب ساخت و ساز باعث میشود تا شما اگر به دنبال پیش خرید یک آپارتمان با امکانات و شرایط عالی هستید بتوانید نزدیک به شهر تهران و با همان امکانات آپارتمان های لوکس مناطق شمالی تهران بتوانید آپارتمانی را پیش خرید کنید تا بهترین سرمایه گذاری را در این آشفته بازار اقتصادی در کشور تجربه کنید و دیگر نگرانی ضرر سرمایه خود را در انواع سرمایه گذاری های دیگر و بازار های بورس نداشته باشید و بدون هیچ دانشی نسبت به این کار و حتی سرمایه گذاری بتوانید طی زمان بسیار کوتاهی سرمایه خود را تا سقف چند برابر افزایش دهید.

 

قیمت آپارتمان در شهرک صدف اندیشه

شاید با توجه به امکاناتی که در این مطلب به آن ها اشاره کردیم و ویژگی های به روزی که در مورد آپارتمان های لوکس در این شهر نام برده شد باعث شود که شما قیمت های بالایی را برای این املاک تصور کرده باشید ولی باید به شما بگوییم که یکی از مهم ترین نکات خرید این آپارتمان های لوکس قیمت پایین آن ها نسبت به هم رده های خود در مرکز و شمال تهران میباشد. تصور کنید که شما میتوانید آپارتمانی را مشابه یک آپارتمان لاکچری در شمال شهر تهران خریداری کنید ولی نسبه به مناطق مرکزی و شمالی شهر تهران قیمت و هزینه بسیار پایین تری را پرداخت کنید و تنها دلیل این قیمت پایین در این شهر وجود فاصله اندک شهر اندیشه با مناطق مرکز تهران میباشد.

در مطالب دیگر مجله تخصصی املاک کیان به طور کامل به این مسئله نیز پرداخته ایم ولی بار دیگر فقط به این نکته اشاره خواهیم کرد که فاصله شهر اندیشه تا هر نقطه ای از مرکز تهران نهایتا 20 دقیقه میباشد. حال با توجه به مطالب بیان شده در این مورد به نظر شما خرید آپارتمان لوکس و ارزان در شهرک صدف اندیشه واقع در غرب استان تهران کاری به صرفه نخواهد بود؟

خرید آپارتمان در شهرک صدف اندیشه جزو لوکس ترین های تهران | مجله تخصصی املاک کیان

 

خرید آپارتمان در اندیشه و سرمایه گذاری به کمک املاک کیان

املاک کیان جزو قدیمی ترین دفاتر املاک در منطقه اندیشه تهران میباشد که با توجه به سابقه این دفتر املاک که نزدیک به دو دهه بوده و اینکه املاک کیان بزرگترین دفتر املاک در کل منطقه اندیشه محسوب میشود مشاوران با تجربه و خبره ای در این دفتر فعالیت دارند که هم ساکن خود منطقه اندیشه میباشند که باعث میشود احاطه کامل به منطقه اندیشه داشته باشند و هم این که گلچینی از بهترین مشاوران املاک و نمایندگان فروش در اندیشه هستند. همچنین دفتر املاک بزرگ کیان نماینده انحصاری برترین سازندگان املاک و آپارتمان در شهر اندیشه میباشد که میتواند شما را به راحتی راهنمایی کند.

اگر قصد خرید خانه در اندیشه و همچینین خرید و فروش املاک در اندیشه واقع در غرب استان تهران را دارید حتما به املاک کیان مراجعه کنید تا با کمک مشاورین با تجربه و نمایندگان فروش حرفه ای املاک کیان یک تجربه خوب در زمینه املاک را تجربه کنید. سابقه بالای املاک کیان در فروش آپارتمان های نوساز در اندیشه باعث ایجاد رابطه خوب بین دفتر املاک کیان و سازندگان برتر و به نام اندیشه شده است.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 34
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 10
  • باردید دیروز : 16
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 80
  • بازدید ماه : 227
  • بازدید سال : 1,690
  • بازدید کلی : 7,407