loading...
املاک کیان
حسین حمیدوند بازدید : 146 شنبه 29 شهریور 1399 نظرات (0)

خرید آپارتمان در اندیشه با امکانات بالا و قیمت پایین یکی از مواردی است که باید در مورد آن با شما بیشتر صحبت کنیم پس در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

خرید و فروش آپارتمان های نوساز و لوکس در اندیشه

همانطور که میدانید قیمت ملک و آپاتمان هرسال رو به افزایش است و خرید و فروش در این بازار برای بسیاری از مردم کاری دشوار به حساب می آید چون قیمت املاک بیش از درآمد بسیاری از مردم افزایش داشته است. در تمامی سال های گذشته مدام اخباری در مورد رکود و ضرر در صورت سرمایه گذاری در بازار مسکن منتشر شده است که بعضی از مردم بدون توجه به این اخبار منفی که فقط برای کنترل بازار مسکن منتشر شده اند در این بازار دست به خرید و یا سرمایه گذاری زدند و در حال حاضر شاهدیم که فقط همین تعداد از کسانی که اقدام به خرید کرده اند سود لازم را به جیب زده اند.

حال منطقه ای را به شما پیشنهاد میکنیم که از نظر قیمت و امکانات در بهترین حالت ممکن قرار دارد. شهر اندیشه شهری در غرب استان تهران میباشد که با توجه به نزدیکی به مرکز شهر تهران امکانات بسیار خوبی را برای ساکنین در خود جای داده است. این شهر با امکانات رفاهی و اجتماعی بینظیری که دارد یکی از پنج شهر برتر کشور ایران محسوب میشود که این گفته طبق آمار های رسمی قابل اثبات میباشد. هم نزدیکی به مرکز و مناطق مختلف شهر تهران و هم امکانات بسیار متنوع که مردم این شهر را از مراجعه به دیگر مناطق خارج از حومه سکونت خود بی نیاز کرده است توانسته این شهر را در حومه شهر تهران برترین گزینه برای خرید آپارتمان نوساز و سرمایه گذاری در بخش املاک کند.

خرید آپارتمان های نوساز با قیمت پایین در اندیشه | مجله تخصصی املاک کیان

آپارتمان های نوساز در اندیشه

سال هاست که خرید و فروش آپارتمان در این منطقه از رونق بسیاری برخوردار است و یکی از دلایل آن هم ساخت و ساز عالی و رو به رشدی است که شهر اندیشه طی سال های گذشته مخصوصا از دهه 70 تا الان تجربه کرده است. ساخت و ساز همیشه در این منطقه ادامه داشته و بدون تعطیلی هر روز شاهد ساخته شدن آپارتمان ها و مجتمع های مسکونی از برترین سازندگان پایتخت و افتتاح مراکز رفاهی و اجتماعی مختلفی بوده ایم که هم نیاز سکونت و هم نیاز زندگی را برای ساکنین این منطقه برطرف کرده است.

باید به این نکته نیز توجه داشته باشید که ساخت و ساز در این منطقه با رعایت آخرین اصول مهندسی و شهرسازی پیش رفته که این قوانین و اصول هم در ساخت آپارتمان ها و مجتمع های مسکونی و هم در مراکز رفاهی و اجتماعی و حتی ساخت و ساز خیابان ها و کوچه های این شهر رعایت شده که همین امر یکی از مهم ترین دلایل محبوبیت شهر جدید اندیشه شده است. خرید آپارتمان در اندیشه یعنی ساده ترین نوع خرید و یا سرمایه گذاری در بخش املاک اما شما در هر شهری که قصد خرید ملک و آپارتمان داشته باشید حتما به محله و حتی کوچه ای که در آن یک ملک را می پسندید توجه خاصی خواهید داشت. خوشبختانه ساخت کوچه ها و خیابان های این شهر به طوری انجام شده که حتی یک کوچه باریک و یا صعب العبور در این منطقه نخواهید یافت.

قیمت ملک و آپارتمان در اندیشه

خوب وقتی از امکانات زیاد رفاهی و اجتماعی صحبت میکنیم قطعا در ذهن شما قیمت های بالایی نقش خواهد بست و تصور میکنید که با این همه مزایا و امکانات مگر میشود قیمت آپارتمان در این منطقه پایین تر از مرکز شهر تهران باشد، ولی ما میخواهیم به شما بگوییم که یکی از ارکان اصلی و مزایای خرید آپارتمان در اندیشه قیمت پایین آن در این منطقه است. شهر اندیشه امکانات بسیار متنوع و مختلفی دارد ولی این مورد بسیار حائز اهمیت است که با این همه امکانات قیمت ملک و آپارتمان در این شهر هنوز از مناطق مرکزی و شمال شهر تهران بسیار پایین تر میباشد و این در حالی است که از نظر امکانات و مزایا آپارتمان های این منطقه با مراکز شمالی و مرکزی شهر تهران رقابت خواهند کرد که میتوانید با یک بازدید جزئی از امکانات و نقاط قوت آپارتمان های این شهر با خبر شوید.

خرید آپارتمان های نوساز با قیمت پایین در اندیشه | مجله تخصصی املاک کیان

خرید و فروش آپارتمان در اندیشه و سرمایه گذاری به کمک املاک کیان

املاک کیان جزو قدیمی ترین دفاتر املاک در منطقه اندیشه تهران میباشد که با توجه به سابقه این دفتر املاک که نزدیک به دو دهه بوده و اینکه املاک کیان بزرگترین دفتر املاک در کل منطقه اندیشه محسوب میشود مشاوران با تجربه و خبره ای در این دفتر فعالیت دارند که هم ساکن خود منطقه اندیشه میباشند که باعث میشود احاطه کامل به منطقه اندیشه داشته باشند و هم این که گلچینی از بهترین مشاوران املاک و نمایندگان فروش در اندیشه هستند. همچنین دفتر املاک بزرگ کیان نماینده انحصاری برترین سازندگان املاک و آپارتمان ارزان در شهر اندیشه میباشد که میتواند شما را به راحتی راهنمایی کند.

اگر قصد خرید خانه در اندیشه و همچینین خرید و فروش املاک در اندیشه واقع در غرب استان تهران را دارید حتما به املاک کیان مراجعه کنید تا با کمک مشاورین با تجربه و نمایندگان فروش حرفه ای املاک کیان یک تجربه خوب در زمینه املاک را تجربه کنید. سابقه بالای املاک کیان در فروش آپارتمان های نوساز در اندیشه باعث ایجاد رابطه خوب بین دفتر املاک کیان و سازندگان برتر و به نام اندیشه شده است.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 34
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 13
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 67
  • بازدید ماه : 214
  • بازدید سال : 1,677
  • بازدید کلی : 7,394