loading...
املاک کیان
حسین حمیدوند بازدید : 27 شنبه 01 آذر 1399 نظرات (0)

خانه دار شدن در این سال ها برای بسیاری از خانواده ها تبدیل به یک رویا شده و خرید آپارتمان با این قیمت های بالا و افزایش چشمگیر هر روزه دیگر کاری آسان نیست. ما در این مطلب راحت ترین راه خانه دار شدن یا سرمایه گذاری ملکی آن هم در پایتخت را به شما آموزش میدهیم. خرید آپارتمان در اندیشه تهران یعنی راهکاری طلایی که خیلی ها را به آرزوی خانه دار شدن رسانده، پس شما هم تا انتهای مطلب با ما همراه باشید… خرید آپارتمان در اندیشه با وام بانکی آپارتمان ارزان در اندیشه املاک در اندیشه

 

خرید آپارتمان در اندیشه

در 4 سال گذشته با افزایش شدید قیمت بازار مسکن بسیاری از افراد سرمایه گذاری های پرسودی را تجربه کردند. حتی اگر به قصد سکونت آپارتمانی را در 4 تا 5 سال گذشته خریده باشید امروزه یک سود درست و حسابی به جیب زده اید و قیمت خانه شما افزایش چشمگیری داشته است. خرید آپارتمان در اندیشه یکی از راه هایی بود که بسیاری از افراد و همشهریان ما را در استان تهران به یک خانه برای سکونت و یا سرمایه گذاری موفق رساند. شاید شما هم به خود بگویید که دیگر با این قیمت های بالا و درآمد های متوسط نمیتوانیم خانه ای بخرید و یا آپارتمانی برای خود تهیه کنیم. اما در این مطلب نظر شما کاملا عوض خواهد شد و شما هم متوجه میشوید که اگر اندک سرمایه ای را پس انداز کرده باشید میتوانید همین امروز برای خرید یک آپارتمان فوق العاده در تهران اقدام کنید.

 

چگونه در اندیشه خانه بخریم؟

ببینید دوستان، ما هم قبول داریم که رکود مقطعی بازار مسکن در بسیاری از مناطق قابل مشاهده است اما باید واقع بینانه صحبت کنیم. مناطقی که در مورد رکود در آن ها زیاد میشنویم کدام مناطق هستند؟ بله درست است، رکود مقطعی در بازار مسکن هم مانند تمامی بازار ها و اصناف دیگر رخ میدهد ولی نه در هر منطقه ای. میتوانیم طبق آمار و گزارش های روز بازار مسکن و وزارت راه و شهر سازی یا ارگان های شهری متوجه وضعیت بازار مسکن در بسیاری از مناطق بشویم. خرید آپارتمان ارزان در اندیشه یکی از گزینه های هر خریداری است که اگر به بازار املاک پایتخت یک نیم نگاهی بیندازد این فرصت را از دست نخواهد داد.

امروزه در حال مشاهده رکود مقطعی بازار املاک در برخی از مناطق شمالی شهر های بزرگ مانند تهران هستیم که به علت افزایش قیمت وحشت ناک دیگر بازار در آن مناطق به بن بست رسیده و برای هیچ عقل سالمی در آن مناطق خرید آپارتمان یا یک ملک صرفه مالی شبیه به صرفه سرمایه گذاری در اندیشه را ندارد. و یا با این قیمت های بالا در مناطق شمالی تهران دیگر کسی به دنبال آن هم ملک متراژ بالا و آپارتمان های قیمت بالا نخواهد گشت. خوب حالا که متوجه شدیم دلیل رکود مقطعی بازار املاک آن هم در مناطقی خاص چیست باید به شما این مژده را بدهیم که بازار املاک در مناطق حومه ای کلانشهر ها اتفاقا از وضعیت خوبی برخوردار است. آپارتمان در شهر اندیشه هم یک مثال زنده محسوب میشود که رونق خرید و فروش و سرمایه گذاری روز به روز در آن افزایش پیدا میکند.

خرید آپارتمان در اندیشه یعنی ساده ترین راه خانه دار شدن در تهران | مجله تخصصی املاک کیان

چرا شهر اندیشه؟

شهر اندیشه از اواخر حکومت پهلوی در غرب استان تهران وارد مسیری شد که به عنوان یکی از مقاصد سکونت جمعیت اضافی تهران و کرج در نظر گرفته شود. و جالب ایجاست که تا دهه 70 خود مردم کم کم به سمت اندیشه روی آوردند و از دهه 1370 با واگذاری قطعه زمین های اندیشه به فرهنگیان و کارمندان دولتی و شاغل در آموزش و پرورش ساخت و ساز در اندیشه رونق بسیار بالایی گرفت و تازه معلوم شد چقدر این شهر مورد توجه ساکنین و مردمی که به این منطقه مراجعه میکردند قرار گرفت.

امروزه با گذشت نزدیک به 3 دهه ساخت و ساز و گسترش این منطقه، آپارتمان ارزان در اندیشه یکی از ارکان محبوبیت منطقه شده است. جالب اینجاست که بدانید با سعی و تلاش فراوان و فعالیت بزرگترین برند های ساخت و ساز پایتخت و ارگان های دولتی و شهری، امروزه اندیشه یکی از 5 شهر برتر کشور از نظر خدمات رفاهی و اجتماعی نام گرفته. شاید کسی فکرش را نمیکرد که خرید و فروش آپارتمان در اندیشه که منطقه ای حومه ای است یک روز اینقدر مورد توجه همگان قرار بگیرد. این گفته و توجه هم دقیقا با سند و مدرک به خدمت شما کاربر گرامی عرض میشود و به عنوان مثال میتوان آمار بانک مسکن اندیشه را نام برد که در بدترین روزهای بازار املاک با آمار رسمی به ما نشان میدهد که بیشترین تعداد وام مسکن دریافت شده در استان تهران مربوط به خرید آپارتمان در اندیشه است.

 

جایگاه خرید آپارتمان در اندیشه نسبت به مناطق دیگر حومه تهران

شاید شما هم بخواهید شهر اندیشه را در یک مقایسه با دیگر شهر های حومه ای استان تهران به چالش بکشید و امکانات دو شهر را با هم مقایسه کنید. همانطور که در بالا گفته شد شهر اندیشه از نظر امکانات رفاهی اجتماعی در بین 5 شهر برتر کل کشور قرار گرفته و شاید این مقایسه کمی سخت باشد. البته برای دیگر شهر ها…  یک آپارتمان ارزان در شهر اندیشه میتواند شما را از خرید یک آپارتمان گران قیمت در مرکز شهر تهران به راحتی منصرف کند و بعضی از ویژگی های این آپارتمان ها عبارتند از:

  1. طراحی داخلی و خارجی فوق العاده
  2. معماری لوکس ساختمان های منطقه
  3. وجود انواع امکانات تجاری و اداری
  4. وجود مراکز متعدد خدماتی و درمانی
  5. تعداد زیادی آموزشگاه و مرکز علمی
  6. فضای سبز گسترده در منطقه
  7. انواع مراکز فرهنگی و ورزشی
  8. تفکیک مناسب املاک ویلایی و آپارتمانی
  9. دسترسی بسیار سریع به انواع امکانات
  10. راه های ارتباطی با کیفیت بین اندیشه و مناطق مختلف تهران و کرج
  11. خلوتی و امنیت بالای شهر
  12. دوری از ترافیک مرکز تهران
  13. و…

خرید آپارتمان در اندیشه با وام بانکی یعنی ساده ترین راه خانه دار شدن در تهران | مجله تخصصی املاک کیان

چگونه با سرمایه کم خانه بخریم؟

توصیه ما به تمامی دوستان و خریداران این است با هر سرمایه ای که دارند، حتما به شهر اندیشه سری بزنند. خرید آپارتمان در اندیشه با وام بانکی امروزه بسیار مطرح شده و افراد زیادی از این موقعیت استفاده کرده اند. شما با کمترین نقدینگی موجود که در مطالب دیگر مجله تخصصی املاک کیان به رقم دقیق آن و توضیح جزئیات پرداخته ایم، اقدام به خرید آپارتمان نوساز در اندیشه کنید و با صرف کمترین زمان ممکن هم یک آپارتمان ارزان در اندیشه را با وام بانکی خواهید خرید و از سرمایه اندک خود استفاده این میکنید. خرید و فروش آپارتمان در اندیشه نیاز به صبر و حوصله و همکاری با مشاورین ملکی برتر منطقه دارد که اگر کمی با این مشاورین همکاری داشته باشید حتما به سود و یا آرزویی خواهید رسید که حتی فکرش را هم نخواهید کرد. چون با این نقدینگی و امکانات در هیچ کجای کشور نمیتوانید ملکی را پیدا کنید.

 

وضعیت املاک در اندیشه

پس تا اینجای کار یک آشنایی نسبی با شهر اندیشه پیدا کردید و برای آشنایی بیشتر یا میتوانید به مطالب دیگر وبلاگ ما مراجعه کنید یا اینکه با مشاورین با تجربه و خوش سابقه ما در ارتباط باشید تا یک مشاوره خود در مورد املاک در اندیشه بگیرید که کاملا هم رایگان است. این مطلب را نیز به شما خواهیم گفت که طی دو دهه اخیر با فعالیت حرفه ای تا به حال وضعیت بازار مسکن در اندیشه وخیم نشده و کاهش قیمت را تجربه نکرده است. بلکه همیشه با یک شیم نسبتا آرام رو به بالا در حرکت بوده است که این مورد نیز افراد زیادی را به خود جذب کرده است. خرید آپارتمان در اندیشه جزو معدود مواردی است که در بازار ایران آنقدر افزایش قیمت نداشته که هیچ خریداری توان خرید آن را نداشته باشد.

این حفظ قیمت مناسب هم فقط و فقط با همکاری مالکان و نمایندگان فروش شهر اندیشه تحقق یافته و اگر شما نیز بخواهید در این شهر اقدام به خرید و فروش آپارتمان کنید کاملا مطمئن خواهید بود که سرمایه تان را بدجایی سرمایه گذاری نکرده اید. و برای اطمینان بیشتر میتوانید به روند قیمتی ملک و آپارتمان در اندیشه توجه کنید و با یک تحقیق و مشورت کوتاه هم کاملا مشخص خواهد شد که افزایش قیمت غیر منطقه در اندیشه وجود نداشته و همیشه اوضاع در این منطقه بهتر از دیگر مناطق مرکزی و شمالی شهر تهران بوده است. پس بهتر است حالا کمی بیشتر و بهتر به خرید آپارتمان در اندیشه فکر کنید و از مشاوره های رایگان مشاورین حرفه ای مجموعه املاک کیان هم بهره مند شوید تا بهترین نتیجه را بگیرید.

خرید آپارتمان در اندیشه یعنی ساده ترین راه خانه دار شدن در تهران | مجله تخصصی املاک کیان

خرید املاک و آپارتمان در اندیشه به کمک املاک کیان

املاک کیان یکی از دفاتر املاک در شهر اندیشه میباشد که میتوان گفت قدیمی ترین دفتر اندیشه محسوب میشود که امروزه شاهد فعالیت بیش از 50 نفر مشاور و کارمند در این دفتر املاک هستیم و با سال ها تجربه موفق در شهر اندیشه و تیمی هماهنگ میتوانند شهر اندیشه را مثل کف دست به شما معرفی کنند و شما نیز با کمک این تیم قوی یک خرید موفق را داشته باشید و سرمایه گذاری املاک در اندیشه را به بهترین شکل ممکن تجربه کنید. پس میتوانید از طریق وبسایت رسمی املاک کیان به آدرس amlakkian.com دسترسی به اطلاعات تماس این دفتر و تمامی مشاوران کاربلد آن داشته باشید که گلچینی از بهترین مشاورین املاک در منطقه هستند و یا از طریق شماره تماس های زیر با این دفتر املاک بزرگ در غرب استان تهران ارتباط برقرار کنید.

شعبه یک املاک کیان:

02165507313

شعبه دو املاک کیان:

02165369670

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 34
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 2
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 56
  • بازدید ماه : 203
  • بازدید سال : 1,666
  • بازدید کلی : 7,383