loading...
املاک کیان
حسین حمیدوند بازدید : 35 پنجشنبه 22 آبان 1399 نظرات (0)
آپارتمان ارزان در اندیشه با امکانات عالی، فرصتی مناسب برای خرید | مجله تخصصی املاک کیان

اگر قصد خرید آپارتمان ارزان در اندیشه دارید تا انتهای این مطلب همراه باشید تا با این فرصت در غرب استان تهران آشنا شوید و بتوانید با حداقل سرمایه و نقدینگی یک آپارتمان برای سکونت و یا سرمایه گذاری بخرید.

 

خرید آپارتمان ارزان در اندیشه

طی سال های اخیر با تغییر و تحولات عجیب و غریب تمامی بازار ها و قیمت ها بسیاری از مردم توان مالی خود را از دست داده اند و این وضعیت در بازار املاک نیز به شکلی مشابه رخ داده است. افزایش قیمت شدید ملک و آپارتمان مخصوصا در چهار سال اخیر به شکلی بوده که اگر شخصی سرمایه ای برای خرید یک آپارتمان تهیه کرده بود، اگر فرصت را از دست داده باشد دیگر بعید است بتواند همچین خریدی داشته باشد. همین شد که تعداد زیادی از خریداران و مراجعه کنندگان بازار املاک به شهر های حومه تهران روی آورند تا یک آپارتمان ارزان تر نسبت به محله های مرکزی برای خود بخرند.

 

آپارتمان ارزان در اندیشه یکی از مواردی بود که بسیاری از همشهریان ما در استان تهران را به طوری نجات داد تا بتوانند با سرمایه کم خود خانه ای برای زندگی و شاید سرمایه گذاری بخرند. آپارتمان ارزان در اندیشه و املاک دیگر با قیمت مناسب در این منطقه به دلایلی که در دیگر مطالب مجله تخصصی املاک کیان به طور مفصل به آن ها پرداخته ایم به وفور وجود دارد. اگر بخواهیم به برخی از این موارد اشاره کنیم میتوانیم به روند مناسب ساخت و ساز، واحد های متراژ پایین، حومه ای بودن شهر اندیشه و… بپردازیم. البته باید توجه کنید امری طبیعی است که قیمت املاک و آپارتمان در شهر های حومه ای کمتر از شهر های مرکزی استان ها باشد ولی به جز قیمت پایین باید به امکانات لازم هم توجه کنیم تا یک محله خوب را انتخاب کنیم.

آپارتمان ارزان در اندیشه با امکانات عالی، فرصتی مناسب برای خرید | مجله تخصصی املاک کیان

امکانات آپارتمان ارزان در شهر اندیشه

یکی از دلایل اصلی محبوبیت شهر اندیشه نسبت به دیگر شهر های حومه استان تهران ارزانی آپارتمان های این منطقه با وجود تمامی امکانات یک محله با آپارتمان های لوکس است. با توجه به وجود تعداد زیادی آپارتمان های لوکس و نوساز در اندیشه باید به اطلاع تان برسانیم که تقریبا تمامی آپارتمان های این شهر با امکانات به روز ساخته شده اند و مواد اولیه استفاده شده در این سازه ها با طراحی کاملا اصولی و مهندسی به طور کامل روی جلوه شهر نیز تاثیر گذاشته است. پس اگر قصد خرید آپارتمان ارزان در اندیشه داشته باشید خیالتان راحت است که با قیمت پایینی که پرداخت میکنید یک آپارتمان با قیمت پایین و امکانات کاملا مناسب و جدید انتخاب خواهید کرد.

 

علت این ارزانی چیست؟

از قدیم گفته اند که هیچ ارزانی بی دلیل نیست، هیچ گرانی هم بی حکمت نیست. بله کاملا درست است… این تصور که قیمت پایین آپارتمان های ارزان در شهر اندیشه به دلیل مواد اولیه نا مناسب و امکانات پایین آن هاست کاملا اشتباه است و با یک بازدید خیلی کوتاه خودتان به این اشتباه پی میبرید. ولی واقعا دلیل این قیمت مناسب چیست؟

قطعا اولین دلیل این قیمت موجود برای یک آپارتمان ارزان در اندیشه همکاری خوب مالکان املاک با سازندگان و فروشندگان آپارتمان و ملک در شهر اندیشه است و با این همکاری موفق شده اند تا قیمت ملک را در شهر اندیشه همچنان پایین تر از مناطق دیگر استان تهران نگه دارند. دومین دلیلی که میتوانیم به آن اشاره کنیم حومه ای بودن شهر اندیشه است که موقعییت جغرافیایی این شهر در غرب استان تهران باعث شده تا قیمت کمی در این منطقه پایین تر از دیگر مناطق پایتخت باشد. ولی با آمار های بدست آمده رضایت ساکنین و سرمایه گذاران در این منطقه از نزدیکی به شهر تهران و امکانات آن، در سطح بالایی قرار دارد.

به طوری که امروزه بیشتر ساکنین شهر اندیشه از کارمندان و فرهنگیان استان تهران هستند و هر روزه از این شهر به مناطق مختلف تهران برای رسیدن به محل کار خود در رفت و آمد میباشند. همین مورد ثابت کننده قدرت سیستم حمل و نقل شهری اندیشه و راه های ارتباطی خوب این شهر با مناطق مختلف استان تهران و کرج میباشد که روزانه چنین جمعیتی میتوانند به راحتی خود را به محل کارشان در محله های مختلف تهران و کرج برسانند و در رفت و آمد باشند.

آپارتمان ارزان در اندیشه با امکانات عالی، فرصتی مناسب برای خرید | مجله تخصصی املاک کیان

خرید و فروش املاک در اندیشه به کمک املاک کیان

املاک کیان با نزدیک به دو دهه فعالیت ملکی ائم از مشارکت در ساخت تا همکاری در فروش سال هاست توانسته تبدیل به دفتر املاک برتر منطقه اندیشه شود که علاوه بر کارآفرینی قوی این دفتر برای تعداد زیادی مشاور و نیروی فعال در زمینه املاک توانسته بهترین نمره را از طرف مشتریان و کاربران خود دریافت کند که همین رضایت کاربران مهم ترین اعتبار این دفتر املاک میباشد. شما نیز میتوانید برای خرید آپارتمان در اندیشه و خرید و فروش املاک در اندیشه تهران به این دفتر املاک در فاز یک اندیشه مراجعه کنید تا بهترین خرید را در زمینه املاک تجربه کنید که قطعا میتواند تجربه بسیار خوبی باشد. شما میتوانید با مراجعه به وبسایت رسمی املاک کیان به آدرس amlakkian.com با دو شعبه این دفتر املاک و تمامی مشاورین آن ارتباط برقرار کنید و از اطلاعات تماس داخل وبسایت هم استفاده کنید.

راه دیگر ارتباط غیر حضوری جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان با این دفتر املاک در منطقه اندیشه تهران شماره تماس هایی است که در پایین ذکر خواهیم کرد.

شعبه یک املاک کیان:

02165507313

شعبه دو املاک کیان:

02165369670

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 34
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 4
  • باردید دیروز : 16
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 74
  • بازدید ماه : 221
  • بازدید سال : 1,684
  • بازدید کلی : 7,401